راز آشکار نشده در مورد رژیم کتوژنیک

رژیم کتوژنیک TKD یا هوشمند: تنها زمان مجاز برای مصرف کربوهیدرات ها در حین ورزش و فعالیت

پیشنهادات یک رژیم کتوژنیک برای چه افرادی مناسب نیست Pro 1402 های بدنی است. معمولا حاوی 60٪ چربی، 35٪ پروتئین و 5٪ کربوهیدرات است. معمولا افرادی که میخواهد به تازگی از این نوع رژیم غذایی برای چاق شدن و لاغری در دوران بارداری، شیردهی استفاده کنند بهترین گزینه برای آنها رژیم استاندارد و پروتئین است و افراد ورزشکار و بدنساز که به صورت حرفهای ورزش میکنند میتوانند از رژیم هدفدار و دورهای استفاده کنند و به خوبی جواب بگیرند. پس برای قرارگرفتن تو برنامه صبحانه کتویی گزینه ای مناسبه. فروشگاه کتووانیلا این تضمین را به شما میدهد که از مواد اولیه کاملا کتویی استفاده کرده تا با خیال راحت روند رژیمتان را پیش بگیرید. برای تهیه صبحانه کتویی به مواد پرچرب اما با کربوهیدرات پایین توجه میشه. در واقع هر آنچه را که لازم است در رابطه با این نوع رژیم غذایی بدانید را در اختیار شما قرار خواهیم داد. چهار نوع چربی موجود در رژیم کتو وجود دارد: چربی اشباع شده، چربی های غیر اشباع (MUFA)، چربی های غیر اشباع (PUFA) و چربی های ترانس طبیعی.

رژیم کتوژنیک ۱۰ روزه

پنیرها سرشار از چربی اشباع شده هستند، اما مطالعات نشان داده اند که آنها خطر ابتلا به بیماری قلبی را افزایش نداده و به محافظت از بدن در برابر بیماری های قلبی نیز کمک خواهند کرد. در طول کتوژنز به دلیل بازخورد پایین گلوکز خون، محرک ترشح انسولین نیز کم میشود که به شدت محرک ذخیره چربی و گلوکز را کاهش میدهد. رژیم کتوژنیک که بیشتر به عنوان کتو شناخته می شود، یک رژیم غذایی است که در آن شما مقدار زیادی چربی و مقادیر کمی از کربوهیدرات ها را برای ورود به کتوز می خورید. اما برخی از آنها بیشتر شبیه رژیم کتوژنیک هستند تا خود ِ رژیم کتوژنیک، زیرا مقدار کربوهیدرات توصیه شده در آنها آن اندازه کم نیست تا بدن را مرتباً در فاز چربیسوزی نگه دارد. رژیم کتوژنیک از جمله رژیم های غذایی است که این روزها طرفداران زیادی دارد. در این مقاله ۱۵ نوع ماده غذایی مختلف که میتوانید به آسانی در رژیم کتوژنیک مصرف کنید برای شما آورده شده است.

این نوع رژیم هدفمند، معمولا برای بدنسازان در ورزش استفاده میشود که میتوانند با مصرف بهترین غذاهای مجاز در برنامه غذایی این رژیم، میزان کربوهیدرات بدن خود را تامین کنند. تابه حاوی تورتیلا ( یک نوع نان نازک پخته شده از آرد سفید بسیار آسیاب شده هست) رو روی بشقاب بگردونید تا املت به شکل کامل خارج بشه. رژیم غذایی کتوژنیک، یک رژیم غذایی با چربی بالا؛ کربوهیدرات کم، پروتئین متوسط است که برای کاهش وزن سریع بسیار مورد توجه قرار گرفته است. رژیمهای کم کربوهیدرات ممکن است بر عملکرد درست مغز آسیب بزنند؛ بنابراین اگر قصد انجام رژیم کتوژنیک را دارید، حتما پیش از انجام با یک پزشک و یک متخصص تغذیه مشورت کنید. فواید رژیم کتوژنیک برای همه افراد مزیت های بیشماری دارد اما اگر شما وزن بالایی دارید هرگز از انجام این رژیم فراموش نکنید. این رژیم توسط کسانی که به لحاظ ذهنی به چالش کشیدن به طور کامل فراموش کردن کربوهیدرات برای مدت زمان طولانی ترجیح داده شده ترجیح داده شده است. به این صورت که برای لاغری، بیشترین کالری مورد نیاز بدن از طریق دریافت چربی و پروتئین تامین میشود و مصرف کربوهیدارتها به خصوص موادی مثل نان سفید، سودا، شکر، انواع خمیر و پاستا و سایر کربوهیدرات که زودهضم هستند ممنوع است.

توسط ورزشکاران مورد استفاده قرار می گیرد که به دنبال افزایش عملکرد هستند که به کاهش چربی علاقه ندارند. مواد غذایی مورد علاقه دیگر، همبرگرهای بدون سس هستند. اگر نمی دانید کدام مواد غذایی را می توانید بخورید، باید در منابع معتبری مانند Google به جستجوی آن ها بپردازید. اگر در کاهش وزن و لاغری دچار مشکل شده اید و یا دوست دارید سریع تر و اصولی تر این کار را انجام دهید ، مطلب درستی را انتخاب کرده اید. شروع یک برنامهی ورزشی به ویژه برای افرادی که تا به حال ورزش نکردهاند میتواند کار دشواری باشد. همانطور که در مقاله اشاره شد این رژیم برای بیماریهای نظیر دیابت و بیماریهای قلبی مفید است اما بدون عوارض نیست. همانطور که اشاره شد منظور از تعادل انرژی، به نسبت انرژی دریافتی از غذاها و انرژی سوخته شده توسط بدن گفته میشود. شما میتوانید از این مواد غذایی استفاده کنید اما این مواد در صورت مصرف بالا میتوانند تعادل کالری رژیمتان را به هم بزنند. اگرچه میوهها و سبزیجات مختلفی مورد مطالعه قرار گرفته اند اما چنین اثر مشابهی در سایر مواد یافت نشده است. از دیگر فواید رژیم کتوژنیک میتوان به مقابله با دیابت، سرطان، صرع و آلزایمر در مورد میوه و سبزی رژیم کتوژنیک اشاره کرد.

با این حال، شایان ذکر است که از آنجایی که رژیم غذایی کربوهیدراتها را محدود میکند، معمولاً فیبر رژیمی کمی دارد که ممکن است تأثیر منفی بر سلامت روده از جمله وجود باکتریهای خوبِ روده داشته باشد. از آنجایی که چربی منبع اصلی تغذیه در رژیم کتوژنیک است، مهم است که منبع چربی های با کیفیت بالا، سالم و سالم انتخاب شوند. گلوکز همیشه منبع انرژی ترجیحی بدن شما خواهد بود. شایع ترین روش برای کتو، در اینجا 75٪ رژیم غذایی شما از چربی ها، 20٪ پروتئین و 5٪ کربوهیدرات است. چربی ها عبارتند از پخت و پز چربی ها و روغن ها، محصولات لبنی و آجیل ها و دانه ها. ماست یونانی ساده و پنیر کوتاژ جزء محصولات لبنی غنی از پروتئین به شمار می روند. شام: مرغ با سُس پستو، پنیر خامهای و سبزیجات. با این حال، مطالعات اخیر نشان داده است که هیچ ارتباطی قابل توجهی بین چربی های اشباع شده، که هزاران سال توسط انسان مصرف شده خطر ابتلا به بیماری های قلبی را نشان نمی دهد.

غذا های کتوژنیک

فردی که می خواهد 5-10٪

کربوهیدرات از کل کالری داشته باشد، بین 100 تا 200 کالری از کربوهیدرات مصرف می کند که 25 تا 50 گرم کربوهیدرات در روز است. فردی که به طور متوسط 20 تا XNUMX بار در هفته ورزش می کند می تواند با کمتر از XNUMX گرم کربوهیدرات در روز زنده بماند. در این مقاله می خواهیم رژیم کتوژنیک را بررسی کنیم و مزایا و عوارض آن را بیان کنیم با ما همراه شوید. سال ها و سال ها، چربی به عنوان مضر برای سلامت قلب دیده می شد و به ما گفته شد که آنها را تا آنجا که ممکن است کاهش دهد. هنگامی که گلوکز وجود دارد بدن شما در برابر چربی سوزی مقاومت خواهد کرد. این شرایط زمانی اتفاق می افتد که بدن مقدار زیادی کتون اسیدهایی که به عنوان محصول جانبی چربی سوزی تولید می شوند ذخیره کرده و خون بیمار بیش از حد اسیدی شود که این شرایط می تواند به کبد ، کلیه ها و مغز آسیب برساند. با توجه به این توضیحات، آجیل قند و چربی ناسالم ندارد و با توجه به کربوهیدرات کم برای رژیم کتو مناسب است. بنابراین، رژیم کتوژنیک ممکن است یک درمان جایگزین برای مقابله با چاقی باشد.

You’ll از ما متشکریم – 10 توصیه‌ها در مورد مقاله رژیم کتوژنیک این توصیه می‌شود بدانی

مقاله رژیم کتوژنیک در طب سنتی از ضماد عسل و رب انار برای درمان زخم داخلی بینی و سودا استفاده میشود. آفت دهان نوعی زخم است که معمولاً در پی واکنش سیستم ایمنی بدن در محیط دهان و یا بر روی لثه به وجود می آید. حالا اینو میخام بهتون بگم که تونسم تو کمتر از دوماه 12کیلو کم کنم و خیلی خوشحالم و اینو مدیون رژیم کتوژنیک هسم. بنابراین از بهترین روشهای شناخت رژیم های غیر اصولی همین وعده و وعید های بظاهر خوب اما دروغین است. خلاصه: مصرف زیاد پروتئین یکی از اشتباهات رژیم کتوژنیک است که میتواند از ابتلا به کتوز جلوگیری کند. به دفعات زیاد دستشویی میروید. عضلاتتان بعد از ۱۰ ثانیه برای اینکه به کمک شما بیاید نیاز به گلوکز (شکر) برای تأمین انرژی خواهد داشت. دانستن این عوارض، برای پی بردن بهتر به اینکه آیا می توان به این رژیم برای کاهش وزن اعتماد کرد، کمک می کند. غذاهای پایین آورنده قند خون در بارداری نی نی سایت|میوه کاکتوس نی نی سایت|رژیم غذایی کتون زابرای اینکه بدنی قلیایی داشته باشید حتما با ناهار و شام سالاد و سبزی بخورید.

رژیم کتوژنیک چه جوریه

کافی است هر صبح یک قاشق رب انار ترش مصرف کنید تا با افزایش سوختوساز بدن از قید بیماری خطرناکی مانند کبد چرب نیز رهایی پیدا کرده باشید. برای این امر بهتر است در ابتدای روز و به صورت ناشتا از ۱ قاشق غذاخوری رب انار شیرین استفاده کنید. با مطالعه موارد فوق، تصمیم اصلی بر عهده خود شما است که کدام یک از رژیمها را انتخاب کنید. برنامه غذایی بسیار شخصی است و توصیه این است که با اصول اولیه آشنا شوید و مهارت لازم را در طراحی آن پیدا کنید چون شما هستید که میتوانید در نهایت مشخص کنید به چه نیاز دارید. میخواستم بدونم حجم غذایی که در هر وعده باید بخوریم چه مقدار است؟ در رژیم کتوژنیک چه می خوریم؟ البته فستینگ را می توان در رژیم کتوژنیک جهت تسریع فرایند کتوز داشت. با حذف کربوهیدرات ها و جایگزینی آنها با چربی، بدن خود را مجبور به سوختن چربی ها می کند. رژیم کتوژنیک برنامه غذایی با چربی بالا و کربوهیدارت بسیار کم است و از طریق سوزاندن چربی ذخیره شدن بدن منجر به کاهش وزن می شود. و اجازه نمیدهد صفحات چربی در عروق تولید شوند. رژیم کتوژنیک باعث می شود چربی ها در کبد به کتون تبدیل شوند که این حالت میتونه انرژی مورد نیاز ذهن را تولید کند.

اگرچه اکثر مطالعات بر روی رژیم های غذایی استاندارد و پر پروتئین انجام شده است، رژیم های غذایی خاص و دوره ای روش های پیشرفته تری هستند و عمدتاً توسط ورزشکاران و بدنسازان مورد استفاده قرار می گیرند. در اینجا شما SKD را برای یک دوره زمانی خاص دنبال می کنید، و پس از یک دوره خوردن کربوهیدرات ها بیشتر می شود. بعد از دوره حذف ، هر چند وقت یکبار به آرامی یک وعده غذایی جدید را امتحان کنید. صحبتهای جدید زیادی در مورد رژیم کتوژنیک، یا همان “ رژیم کتو” وجود دارد که تعریف و تمجیدهای زیادی از طرف ورزشکاران نخبه (مثل لبران جیمز) داشته است، چون دارای کربوهیدرات کم و سرشار از چربیهای خوب است، و انرژی زیادی فراهم میسازد. نمونه خون شرکت کنندگان برای سنجش هورمون هایی که به رشد نورون­ها و بهبود عملکردهای شناختی مغز کمک می کنند مورد بررسی قرار گرفت. این جایی است که شما 20 تا 50 گرم کربوهیدرات خالص در روز می خورید.  This ​po​st has ᠎be​en do᠎ne  wi᠎th G᠎SA Conte᠎nt Gener ator Dem᠎over sion!