چگونه رژیم کتوژنیک برای لاغری بگیریم؟

رژیم کتوژنیک در بدنسازی رژیم کتوژنیک اغلب برای کاهش وزن در افراد سالم ترویج میشود؛ و اغلب برای افراد چاق روش عملی برای کاهش وزن در رژیم کتوژنیک لاغری پیشنهاد میشود. اگر دوست دارید رژیم کتوژنیک را شروع کنید اما هنوز مطمئن نشدید، برای آشنایی بیشتر با رژیم کتوژنیک و شروع کاهش با این برنامه غذایی، پیشنهاد میکنیم کتاب رژیم کتوژنیک را در ادامه تهیه کنید و همراه خودتان داشته باشید. ماتینسون پیشنهاد می دهد قبل از شروع، از خودتان بپرسید که چه چیزی واقعا برای شما مناسب است. با ایجاد حالت کتوزی، توانایی بدن برای چربی سوزی و تأمین انرژی، بهطور فوقالعادهای افزایش مییابد. اگر مقدار زیادی پروتئین مصرف شود، مقادیر اضافی آن به گلوکز (یک نوع قند یا کربوهیدرات) تبدیل میشود؛ در نتیجه، بدن دیرتر در حالت کتوزیس قرار میگیرد. باتوجه به شرایط هرشخصی مدت زمان رژیم کتوژنیک هم متفاوت است اما در بهترین حالت بین 2 تا 3 ماه میتوانید از رژیم کتوژنیک استفاده کنید. اگرچه خیلی از نتایج رژیم کتوژنیک برای کاهشوزن پس از 90 روز به خوبی مشخص میشوند، اما یک مدت زمان کلی برای استفاده از این رژیم برای همه وجود ندارد. فرایند کاهش وزن، یک امر زمان بر است و افرادی که اقدام به گرفتن رژیم می کنند، غالبا صبر و تحمل این دوره زمانی را ندارند و دوست دارند تا در کوتاه ترین زمان ممکن، افزایش وزن خود را از بین ببرند. ᠎Da​ta was c​reated  wi᠎th GSA Content Gen er at᠎or  DEMO .

رژیم کتوژنیک چه بخوریم

البته برای این اتفاق باید بدن ما در وضعیت کتوسیس یا چربی سوزی قرار گرفته باشد که در رژیم کتوژنیک این امر اتفاق خواهد افتاد. استفاده کنید. البته کاهش مصرف شیرینی ها فراموش نشود. البته طرفداران کتو معتقدند که با وجود چربی، کتوژنیک یک رژیم کمکالری نیست. معمولا رژیم کتوژنیک به خودیخود موجب کاهش وزن میشود و نیازی به ایجاد محدودیت در کالری دریافتی نیست. رژیم کتوژنیک یکی از بهترین راه های کاهش وزن و لاغری است که خطر کمتری نسبت به بسیاری از رژیمهای لاغری دیگر دارد. تحقیقات علمی مختلف اثبات می کنند که این رژیم غذایی بهتر از رژیمهای رایج و سنتی کم کالری عمل میکند و شما نیز مجبور نخواهید بود که با خوردن هر لقمه کالری آنرا محاسبه کنید. تأثیر این رژیم در کاهش وزن و بهبود سلامتی، در بیش از ۲۰ پژوهش مختلف اثبات شده است. در واقع با استفاده از این رژیم کوتاه بدن خیلی سریع مقدار زیادی کتون تولید میکنه که این هم برای کاهش وزن و هم برای انرژی مورد استفاده مغز مفیده. ممکن است رژیم غذایی مدیترانه ای لوکارب نسبت به سایر رژیم های کم کربوهیدرات، برای پیشگیری از بیماری های قلبی بهتر باشد، اگرچه این ادعا باید در مطالعات تأیید شود.

شایع ترین اشتباهی که گیاهخواران در رژیم کتوژنیک مرتکب می شوند ، خوردن کربوهیدرات های زیاد است.این بیشتر به این دلیل است که بسیاری از موارد دلخواه گیاهخوار پر از کربوهیدرات هستند. این نوع رژیم معمولاً حاوی 75٪ چربی ، 20٪ پروتئین و فقط 5٪ کربوهیدرات می باشد. میتوانید این نان را با انواع مرباهای کتوژنیک و انواع پنیرهای چرب و املتها استفاده کنید؛ فقط باید توجه داشته باشید که طبق کالری روزانه و ماکروهای خود از این نان مصرف کنید. اگر برای لاغری سریع رژیم کتو را انتخاب کردید باید مصرف کربوهیدرات را به کمتر از ۵۰ گرم در روز کاهش دهید و چربی را جایگزین مواد غذایی کنید. نسبت درشت مغذی ها در این رژیم: (65 تا 70) درصد چربی، 20 درصد پروتئین، (10 تا 15) درصد کربوهیدرات است. مثلا بعد از مصرف مقداری پروتئین، ترشح هورمون گلوکاگون در بدن ما افزایش پیدا میکند. با توجه به محدودیت مصرف کربوهیدرات در رژیمهای کم کربوهیدرات مانند رژیم کتوژنیک، باید مصرف خرما را کنترل کنید تا مصرف کربوهیدرات در طول روز از حد استاندارد عبور نکند. با کمی گل کلم و چند عدد تخممرغ میتوانید یک پیتزای ساده و کم کربوهیدرات بهعنوان جایگزین نان برای لاغری استفاده کنید. در رژیم کتوژنیک با محدود کردن مصرف کربوهیدرات و در نتیجه ورود گلوکوز و همینطور افزایش مصرف چربی های سالم، کتون ها را به عنوان سوخت اصلی جایگزین گلیکوژن میکنیم.

غذا برای رژیم کتوژنیک

ریختن مقداری شیر یا خامه در قهوه یا چای مشکلی نیست، اما مراقب باشید که اگر در روز چند فنجان بنوشید، کربوهیدرات های شیر می تواند در مجموع زیاد شود و شما را از کتوز خارج کنند. برای مواد معدنی ، سعی کنید 3000-4000 میلی گرم سدیم ، 1000 میلی گرم پتاسیم و 300 میلی گرم منیزیم در روز مصرف کنید تا عوارض جانبی آن به حداقل برسد. باید از مصرف محصولات رژیمی کم چرب خودداری کنید. افرادی که از رژیم کتو استفاده می کنند می توانند شیر و محصولات حاوی آن را مصرف کنند، اما در صورت داشتن چربی خون بالا بهتر است انواع محصولات لبنی کم چرب را انتخاب کنید. این فرصت برای شما فراهم شده است تا بهترین محصولات کتوئی را از فروشگاه دکتراستویا تهیه کنید. اگر از کسی رژیمتان را دریافت کرده باشید معمولا جایی برای گزارش دارد اگر خودتان برنامه را تنظیم کردید از یک دفتر یادداشت استفاده کنید.

لیست برنامه غذایی رژیم کتوژنیک

اگر دیابت یا فشار خون بالا دارید و دارو مصرف می کنید، باید با پزشک خود در تماس باشید تا تغییرات را کنترل کرده و در صورت نیاز داروها را تنظیم کنید. در این رژیم شما حق مصرف خوراکیهایی که کربوهیدرات دارند را ندارید و بهجای آن باید تا میتوانید چربی بخورید. در دوره این بررسی، کربوهیدرات اشخاص حقیقی همراه خود استفاده عالی رژیم غذایی کم کربوهیدرات (۰% کربوهیدرات، ۳۰% پروتئین را انتخاب کنید و انتخاب کنید ۷۰% چربی) تخلیه شد را انتخاب کنید و انتخاب کنید تخلیه ذخایر گلیکوژن اجتناب کرده اند طریق ورزش به پایان رسید. اگر چنین است، چه میزان ورزش مناسب است؟ از یک عضو خانواده یا دوستتان کمک بخواهید تا شما را در پیادهروی یا ورزش همراهی کند. این یک رژیم غذایی بسیار کم کربوهیدرات، پروتئین متوسط و با چربی بالا بوده که بهطور معمول حاوی 70٪ چربی، 20٪ پروتئین و تنها 10٪ کربوهیدرات است. این نسبت اغلب 60 درصد چربی، 35 درصد پروتئین و 5 درصد کربوهیدرات است. جالب است بدانید که افزایش مصرف پروتئین های سالم و چربی ها با دستورهای غذایی مانند نان کتو علاوه بر اینکه بسیار برای شما سودمند است، می تواند سطح انرژی بدن را نیز افزایش دهد و این واقعا شگفت آور است.

چگونه رژیم کتوژنیک بگیریم نی نی سایت

بااینحال افزایش مصرف پروتئینها و سطح کتون بالا میتواند احتمال کاهش عضلات را به حداقل برساند. رژیم کتوژنیک میتواند باعث کاهش قند خون و میزان انسولین شود. جدا کردن تخممرغ ها در این نان باعث میشود نان شما بسیار اسفنجی و نرم باشد، بدون اینکه در آن از مخمر استفاده کرده باشید! این امکان وجود دارد که با داشتن یک رژیم غذیی سالم و همینطور با کنترل وزن، افراد داری اضافه وزن از خطر ابتلا به دیابت کم کنند. این تغییرات معمولا توسط ورزشکارانی که به دنبال استفاده از رژیم کتوژنیک برای افزایش عملکرد و استقامت هستند و نه توسط افرادی که به طور خاص بر کاهش وزن تمرکز دارند، انجام می یک نمونه رژیم کتوژنیک شود. از آنجایی که بدن شما ترجیح می دهد گلوکز را به جای چربی بسوزاند، ممکن است در برابر تبدیل به کتوز مقاومت کند و این کار را انجام نمی دهد مگر اینکه به شدت به محدودیت های کربوهیدرات و پروتئین پایبند باشید. کدام سبزیجات را میتوان بدون نگرانی از افزایش مقدار کربوهیدرات دریافتی خورد؟ کدام رژیم کتوژنیک را انتخاب کنیم؟

آیا رژیم کتوژنیک باعث ریزش مو میشود؟ در ادامه مواد لازم به همراه مقدار آن را ذکر می کنیم. اما تحقیقات جدید نشان میدهند که رژیم غذایی کتو برای گستره بیشتری از بیماریها و شرایط سلامتی مفید است که در ادامه به برخی از آنها اشاره میکنیم. مطالعات زیادی فواید رژیم کتوژنیک را برای گسترهی وسیعی از بیماریها به اثبات رساندهاند. برای درمان صرع مقاوم به دارو، بویژه در کودکان از این رژیم غذایی استفاده میشود. صرع: تحقیقات نشان میدهند رژیم کتوژنیک میتواند بروز تشنج در کودکان مبتلا به صرع را بهطور چشمگیری کاهش بدهد. تحقیقات نشان میدهد که به دلیل مصرف غذاهای فرآوری شده و سایر عوامل موجود در سبک زندگی، بخش قابلتوجهی از جمعیت دچار کمبود منیزیم هستند و یا در معرض ابتلا به کمبود منیزیم قرار دارند. در ضمن مصرف پروتئین هم تا حد زیادی تعدیل می شود. در این رژیم کتوزیست، مواد بسار زیادی که در رژیم استفاده میشود، انواع پروتئین ها می باشد. این دو سوم باید به آرومی به مخلوط اضافه و هم زدن هم ادامه داشته باشه. تا چه زمانی میتوان رژیم کتوژنیک را ادامه داد؟ با توجه به اینکه این چربیهای اضافه، ارتباط نزدیکی با دیابت نوع ۲ و پیش دیابت دارند، میتوان نتیجه گرفت که این رژیم، برای افراد دیابتی خوب است.

از آنجایی که در این نوع رژیم، چربی کمتری بکار میرود، میزان بیشتری از پروتئین و کربوهیدرات را میتوان به آن افزود و در نتیجه بیمار، گوناگونی غذایی و حق انتخاب بیشتری دارد. رژیم کتوژنیک دورهای (CKD): در این رژیم، دورههایی با کربوهیدرات بیشتر وجود دارد. وجود چربی اضافه در بدن، با ابتلا به دیابت نوع ۲، پیشدیابت و سندروم متابولیکی ارتباط نزدیکی دارد. با این حال اگر فردی هنگام ظهور دیابت نوع ۲ بخصوص در مرحله پره دیابت، رژیم غذایی و سبک زندگی خود را اصلاح کند، احتمال بهبود کامل وجود دارد. رژیم کتوژنیک به اندازه کافی کربوهیدرات، پروتئین کم و چربی دارد که بدن را وادار به سوزاندن چربی های ذخیره شده به جای کربوهیدرات های مصرفی برای انرژی می کند. برای قرارگیری در شرایط کتوزیس، افراد به طور کلی باید کمتر از 50 گرم و برخی مواقع، به میزان 20 گرم کربوهیدرات در روز دریافت کنند. مطالعات نشان میدهد که از دست دادن حتی مقادیر اندک وزن میتواند سلامت کلی و به ویژه فشار خون را کاهش داده و قند خون و کلسترول را کاهش دهد.

فروشگاه کتوژنیک در کرج

تحقیقات نشان می دهد که افراد با رژیم کتوژنیک 2.2 برابر دیگر رژیم های کم کالری و کم چربی کاهش وزن داشته اند. در تحقیق دیگری به این نتیجه رسیدند که افراد با رژیم کتوژنیک، ۳ برابر بیشتر از رژیمهای توصیهشده برای افراد دیابتی کاهش وزن داشتند. یک مطالعهی دیگر نشان میدهد کسانی که رژیم کتوژنیک را دنبال میکنند، ۳ برابر کسانی که رژیم توصیهشدهی انجمن دیابت بریتانیا را دنبال میکنند، وزن کم میکنند. آنها نه تنها با فیلتر کردن نور آبی از چشمان شما در برابر آسیب نور محافظت می کنند. در نتیجه ممکن است افراد کمبود برخی مواد معدنی مانند پتاسیم، سدیم و منیزیم را تجربه کنند. این اسید باعث تنظیم هورمونهایی که علت برخی از ناراحتیهای ذهنی هستند مفید می باشد. ما برای شما یک رژیم لاغری کتوژنتیک ۱۰۰ درصد شخصی سازی شده برای شما تنظیم می کنیم تا بهترین نتیجه را بگیرید. مقدمه و هدف متابولیسم استخوان توسط بافت چربی از طریق ترشح آدیپوسایتوکین ها تنظیم می شود. در رژیم های لاغری و غذایی کلاسیک تمام تمرکز بر کاهش کالری های ورودی به بدن است که از این طریق متابولیسم یا سوخت و ساز پایه بدن ما بطور موقتی به گرفتن کالری کم عادت کند، درست مثل فشردن یک فنر.