بهترین متخصص واریس سیستان و بلوچستان


دکتر محمود هادی زاده، چهره شناخته شده و ملی و زبانزد همگان هستند. ایشان بهترین متخصص واریس می باشند استادی و قدرت درمان ایشان در کشور زبانزد همگان می‌باشند. تعداد بسیار زیادی از بیماران از سراسر ایران از جمله سیستان و بلوچستان به ایشان مراجعه می کنند. لذا ایشان بعنوان بهترین متخصص واریس سیستان و بلوچستان معرفی شده اند.

در مقاله زیرضمن آنکه شمارابا این چهره ملی آشنامی کنیم، مطالب علمی درزمینه واریس و بیماری های عروقی رانیز با شما به اشتراک می گذاریم.

وریدهای واریسی چیست؟

وریدهای واریسی وریدهای متورم و بزرگ شده ای هستند که معمولا در ساق پا و یا نواحی دیگر پا ایجاد می شوند. رنگ وریدهای دارای اختلالات وریدی با یکدیگر متفاوت است. رنگ این عروق ممکن است مختلف و تیره باشند و اغلب به صورت توده، برآمده یا پیچ خورده هستند. مشکلات وعلایم مختلفی ممکن است در اثر این اختلالات ایجاد شوند.مثلا بسیاری از بیماران مبتلا به واریس و نارسایی های وریدی ، ممکنست از سنگینی پا شاکی باشند وبرخی احساس درد در پاها را متذکر می باشند.

علائم مهم واریس عبارتند از:

  • پاهای دردناک، سنگین و احساس ناراحت کننده درپاها
  • پاها و مچ پا ی ورم کرده و ادماتو نیز از دیگر علایم این مشکل است.
  • سوزش یا ضربان در پاهای بیمار
  • گرفتگی عضلانی در پاهای مبتلا نیز ممکن است قابل احساس باشد.
  • پوست خشک، خارش دار و نازک روی ورید آسیب دیده
  • احساس سیاه شدن برروی پوست وحالت چرمی شکل شدن پوست پا.
  • وبسیاری دیگرازعلایم ونشانه های مختلف نیز ممکن است در اثر واریس و نارسایی های وریدی ایجاد شوند.

نتیجه عالی درمان واریس با لیزرنتیجه عالی درمان واریس با لیزر

برخی بیماران که به بهترین متخصص واریس ( بهترین متخصص واریس سیستان و بلوچستان ) مراجعه می کنند، اعلام می کنند که علائم معمولاً در هوای گرم بدتر می شوند. همچنین مبتلایان اعلام می کنند که اگر برای مدت طولانی سرپا ایستاده باشند، مشکلات آنها تشدید می شوند. همچنین بیماران احساس می کنند که وقتی راه می روند یا اگر استراحت می کنید و پاهای خود را بالا می آورند، ممکن است بهبود پیدا کنند.

چه زمانی به بهترین متخصص واریس  مراجعه کنیم؟

اگر وریدهای واریسی دارید و آنها هیچ ناراحتی برای شما ایجاد نمی کنند، ازنظر بهترین متخصص واریس(بهترین متخصص سیستان و بلوچستان) ممکن است نیازی به درمانهای مداخله ای فوری نداشته باشید. ولی باید بدانیم واریس یک بیماری است که نمی توان آن را نادیده گرفت  و معمولاً نیازبه درمان دارد.

چه موقع نیاز به درمان فوری وجوددارد؟

اگررگ های واریسی شما باعث درد یا ناراحتی شما می شود یا آنکه پوست روی رگ های شما دردناک و تحریک شده است باید سریعا به بهترین متخصص واریس( بهترین متخصص واریس اصفهان ) مراجعه کنید‌
همچنین در مورد وجوددرد در پاهای شما که باعث تحریک در شب و اختلال در خواب شما می شودنیز توصیه همین است.
بهترین متخصص واریس سیستان و بلوچستان ( بهترین متخصص واریس زاهدان) می توانند فوریت درمان واریس را بر اساس این علائم تشخیص دهند. گرچه ممکن است آزمایشات وبررسی های  بیشتری نیز انجام شود.

علل واریس

واریس زمانی ایجاد می شود که دریچه های کوچک داخل رگ ها به درستی کار نمی کنند. این دریچه ها ، بنام دریچه های لانه کبوتری هستند.
در یک رگ سالم، خون به آرامی به سمت قلب جریان می یابد.  یک سری دریچه‌های کوچک که برای عبور خون باز و بسته می‌شوندوبنام لانه کبوتری هستند، مانع از جریان خون به سمت عقب می‌شود.
طبق نظر بهترین دکتر واریس ،اگر دریچه ها ضعیف یا آسیب ببینند، خون می تواند به سمت عقب جریان یابد و در ورید جمع شود. در نهایت این جریان رو به عقب خون ، باعث تورم و بزرگ شدن آن (واریس) شود.

چه عواملی باعث واریس می شوند؟

برخی موارد می توانند شانس ابتلا به واریس را افزایش دهند، مانند:
زن بودن یاهمان جنس مونث ، داشتن یک عضو نزدیک خانواده مبتلا به واریس ،بزرگتر بودن یاهمان مسن بودن ، اضافه وزن داشتن وچاق بودن ، داشتن شغلی که مستلزم ایستادن طولانی مدت است، باردار بودن و سایر شرایط.

درمان واریس:

اگر درمان لازم باشد، بهترین دکتر واریس ( بهترین فوق تخصص واریس در اصفهان )ممکن است ابتدا استفاده از جوراب‌های فشاری، ورزش منظم و بالا بردن ناحیه مبتلا به واریس ،هنگام خواب را به شما توصیه کنند.
اگر رگ‌های واریسی شما شدید باشند یاهنوز باعث درد یا ناراحتی شما می‌شوند، یا عوارضی ایجاد می‌کنند، بهترین دکتر واریس سیستان و بلوچستان ( دکتر هادی زاده )آن‌ها را به روش‌های مختلفی درمان می نمایند.

رایج ترین روش های درمان واریس چیست؟

  • درمان اندوترمال – این روش ، در حقیقت همان درمان با لیزر داخل عروقی یا RF است. از این درمانهای پیشرفته برای درمان وریدهای آسیب دیده استفاده می شود.
  • اسکلروتراپی – در این روش از فوم مخصوص برای درمان نارسایی رگ ها استفاده می شود.
  • برداشتن – دراین روش درمان،  وریدهای آسیب دیده با میکروفلبکتکمی برداشته می شوند.

نارسایی وریدی و واریس پانارسایی وریدی و واریس پا

اگر احساس می‌کنید که به درمان نیاز دارید، حتما با کلینیک فوق تخصصی دکتر محمود هادی زاده تماس بگیرید‌. ایشان بعنوان برترین فوق تخصص در درمان واریس در کشور، حتما به شما کمک می کنند.

جلوگیری از واریس

شواهد کمی وجود دارد که نشان دهد می‌توانید بطور کامل و قطعی جلوی بدتر شدن رگ‌های واریسی را بگیرید یا به طور کامل رشد رگ‌های جدید را متوقف کنید. اما راه‌هایی برای کاهش علائم رگ‌های واریسی موجود وجود دارد، مانند:

اجتناب از ایستادن یا نشستن طولانی مدت و تلاش برای حرکت هر 30 دقیقه
استراحت منظم در طول روز، بالا بردن پاها روی بالش در حین استراحت برای کاهش تجمع خون در پاها
ورزش منظم و مناسب که می‌تواند گردش خون را بهبود بخشد و به حفظ وزن سالم کمک کند

انواع واریس

انواع مختلفی از واریس وجود دارد، مانند:

رگ‌های واریسی طنابی وبزرگ :

این رگ‌ها نزدیک به سطح پوست هستند و ضخیم و ضربه‌دار هستند.  آنها اغلب طولانی هستند و می توانند ناخوشایند به نظر برسند

وریدهای مشبک :

این عروق معمولا قرمز رنگ هستند و گاهی اوقات در یک شبکه به هم پیوسته می شوند

وریدهای تلانژکتازیک :

این اختلالات وریدی به‌عنوان رگ‌های نخی یا رگ‌های عنکبوتی نیز شناخته می‌شوند. اینها دسته‌های کوچکی از رگ‌های آبی یا قرمز هستند که گاهی روی صورت یا پاهای بیماران ظاهر می‌شوند. آنها بی ضرر هستند و بر خلاف واریس تنه و نیز رگهای واریس طنابی زیر سطح پوست، برآمدگی ندارند.

آشنایی با دکتر محمود هادی زاده ، برترین فوق تخصص واریس:

همانگونه که اکثر بیماران مبتلا به واریس مطلعنددکتر هادی زاده با سابقه بیش از سی سال طبابت، مرکز واریس اصفهان را افتتاح نموده اند‌. این مرکز در فضایی بسیاربزرگ وبا بهترین کیفیت در خدمت هموطنان عزیزاست. دکترهادی زاده با استفاده از بهترین دستگاهها ، به درمان انواع واریس بوسیله لیزر داخل عروقی، آراف ، چسب و سایر روشهای درمانی فوری و بینهایت قدرتمند می پردازند.

برای آشنایی بیشتر و رزرو نوبت ، می توانید با شماره تلفن های زیر تماس بگیرید:

03132242165
03132242164
09211016462



Source link