رژیم های کتوژنیک برای لاغری

روش کتوژنیک میرزاقاسمی گیلانی نیز یکی از غذاهای کتوژنیک ایرانی است که طرفداران روش عملی برای کاهش وزن در رژیم کتوژنیک لاغری زیادی دارد. نازنین اخوان در خبر آنلاین نوشت: رژیم غذایی کتو که این روزها طرفداران زیادی هم دارد، تحت مطالعات زیادی قرار گرفته و در بیش از ۲۰ مورد از آنها، این رژیم غذایی برای کاهش وزن مؤثر اعلام شده است. هرچه مصرف کربوهیدرات های خود را محدودتر کنید (کمتر از 25 گرم کربوهیدرات خالص در روز) ، سریعتر وارد کتوز می شوید. رژیم کتو بهترین عملکرد رو نسبت به سایر رژیم های لاغری داره و به طوری کلی مصرف کم کربوهیدرات یک استراتژی سریع و موثر برای کاهش وزن هستش که هر کسی میتونه از اون استفاده کنه. اینطوری در صورت داشتن سوال میتونید اون رو مطرح کنید و جوابش رو بگیرید. در برنامه ی زیر میزان کربوهیدرات دریافتی به 50 گرم در روز محدود شده است. تحقیقات نشان دادهاند که رژیم غذایی کتو به اندازه رژیم غذایی کم چرب با میزان کربوهیدرات متوسط برای کاهش وزن موثر است.

بهترین دکتر برای رژیم کتوژنیک

عوارض رژیم کتوژنیک در شیردهی کف سینی فر را کاغذ روغنی بگذارید و از مواد به اندازه دایره های 1 سانتی متری روی سینی بریزید و به مدت 25 دقیقه در فر قرار دهید تا بپزد و طلایی شود. حالا میتونید نان پخته شده رو با اندازه های مساوی برش بدید. رژیم های کتوژنیک حتی ممکن است مزایایی برای کسانی که دیابت ، سرطان ، صرع و بیماری آلزایمر دارند، داشته باشد. حتی توجه کنید که این رژیم در مدت کوتاه توصیه نمیشود چرا که چند روز اول (حدود یک هفته اول) فقط زمانی است که بدن در حال تطابق با رژیم و رفتن در فاز مصرف چربی است. هم چنین باعث ماهیچه سازی هم در ورزش کاران و هم در نوزادان نارس می شود. این روشها اگرچه ممکن است در اوایل باعث کاهش وزن شوند اما بعد از مدتی گذشته از عوارض، روند کاهش وزن نیز مختل می شود. همانند سایر مواد رژیمی اینچ دارای مقدار زیادی چربی است که باعث میشود کالری و انرژی مورد نیاز بدن در طول دوره رژیم کتوژنیک تامین شود. اگر می خواهید سراغ این برنامه غذایی بروید باید این نکته را نیز در نظر بگیرید. اگر دنبال راه آسان برای لاغری هستید سراغ رژیم های دیگر بروید. بنابراین اگر پتانسیل یبوست دارید سراغ این دست رژیم ها نروید تا دچار مشکل نشوید.

پس اگر شک دارید این رژیم مفید است یا خیر باید بگوییم نباید شک داشته باشید. خیر. مصرف غذاهایی غیر از کربوهیدراتها که کالری دارند میتوانند نیاز روزانه شما را تامین کنند. در این پست به شما میگوییم آیا این برنامه غذایی برای شخص شما مناسب است یا خیر! مانعی ندارد. ماهیهای چرب همچون ماهی سالمون و تن ماهی نیز از غذاهایی هستند که در این رژیم مجاز به مصرف آنها هستید. شما باید مصرف کربوهیدرات را محدود کنید و بیشتر سبزیجات، مغز میوه یا آجیل و لبنیات مصرف کنید. در این نوع رژیم کتوژنیک لازم است روزانه ۱۲۰ گرم پروتئین (یا چهار وعده ۱۱۵ گرمی گوشت قرمز، ماهی یا مرغ) و حدود ۱۳۰ گرم چربی مصرف کنید. مصرف میان وعده می تواند کمک شایانی به شما بکند و شما را در طول روز سیر نگه دارد. رژیم غذایی مبتنی بر “روزه سالم” است و با افزایش مصرف چربی و پروتئین ، میزان کربوهیدرات بیمار را محدود می کند. بسته به میزان کتون ها در بدن ایجاد سلامتی، کاهش وزن و به فوائد مغزی و فیزیکی در شما ایجاد می شود. البته توجه فرمائید این فقط لیست ده روزه رژیم است و به این معنی نیست که رژیم کتو بایستی ۱۰ روزه باشد بلکه رژیم بسته به میزان کاهش وزنی که افراد بایستی داشته باشند ممکن است چند ماه بطول بیانجامد.

فراموش نکنید که میان وعدهها نباید حذف شوند

تا کاهش وزن شما مداوم و اصولی باشد. ما این کار را به معنای روزه داری و محدودیت شما در کالری نمی دانیم بلکه فقط عدم مصرف کربوهیدرات است که این حالت را ایجاد می کند. اولا، به خاطر داشتهباشید که استفاده از انواع رژیمهای رایگان در رژیم کتوژنیک میتواند مشکلساز باشد. یعنی مثل سایر رژیمهای کاهش وزن که معمولا سه هفته یا یک ماه عوض میشود در این رژیم نیز نیاز است بر اساس وزن جدید فرد، رژیم تغییر کند. درباره رژیم کتوژنیک اختلاف نظرهای زیادی وجود دارد، اما به نظر می رسد این رژیم برای بسیاری از افراد در کوتاه مدت بی خطر است. هیچ میانبری برای موفقیت در کاهش وزن وجود ندارد! در مجموع، تعداد کم مطالعات و نقصهای موجود در طراحی مطالعات انجام شده، لزوم پرداختن به تحقیقات بیشتر در این زمینه را تأیید میکند. آکنه : سطوح انسولین پایین و خوردن شکر کمتر یا غذاهای فرآوری شده ممکن است به بهبود آکنه کمک کند.با این حال ، در نظر داشته باشید که تحقیق در بسیاری از این زمینه ها تا نتیجه واقعی بسیار فاصله دارد. جایگزین خرما با همان کیفیت وجود ندارد که بتوانید در رژیم کتوژنیک استفاده کنید، به خصوص اگر به دنبال تقلید طعم و بافت خرمای خشک یا تازه هستید.

مضرات رژیم غذایی کتوژنیک

نکته جالبی که در مورد این رژیم وجود داره این هست که طرفدارانش بیشتر از مخالفینش هستن! لذا در طراحی آن پیچیدگی های خاصی وجود دارد چرا که کاملا با رژیم های مرسوم متفاوت است. برای آشنایی با رژیم های غذایی دیگر میتوانید از مقاله های دیگری که در سایت ویکی درمان موجود است بهره ببرید. در روزهای یکشنبه این غذا را آماده کرده و در طول هفته از خوردن آن لذت ببرید. بنابراین اگر از این بیماری رنج ببرید می توانید رژیم بگیرید تا آن را درمان کنید. ماهی را در روغن اندک سرخ کرده و در انتها سالاد کلم را روی آن ریخته و سرو کنید. گلوکز ساده ترین مولکول در بدن تان است که تبدیل به انرژی می شود. بنابراین باید دقت کنید که باید همه نکات را در نظر بگیرید و نباید حتی ۱ قانون هم زیر پا بگذارید! البته برای اینکه بتوانید این شیرها را در لیست غذاهای کتو بگنجانید، حتماً باید نوع شیرین نشده یا فاقد شکر آنها را انتخاب کنید. در این خصوص بسیاری از افراد مکملهای لازم را مصرف نمیکنند یا به اشتباه مصرف میکنند این است که بعد از مدتی دچار عوارض ناخواسته میشوند.

در برخی از مقالات علمی که توسط سایت رژیم جهانی ارائه شده است برنامه غذایی کتوژنیک به درمان سندرم تخمدان کمک می کند! باید برای دوستانی که تازه وارد سایت شدهاند عرض کنم، از آنجا که بسیاری از مخاطبانی که قصد دریافت رژیم زیر نظر بنده دارند، معمولاً سوال دارند که رژیم به شکل است و چه مواد غذایی بایستی مصرف شود؛ بنده، این نمونه رایگان رژیم کتو را جهت آشنایی این دوستان در اینجا آوردهام. جالب ایجاست که اکثر افرادی که تا کنون از این سایت درخواست رژیم کتوژنیک کرده اند و از قبل خود و یا زیر نظر افراد غیر متخصص این رژیم را گرفته اند دقیقاً با این مشخصات مراجعه می کنند. پس حتماً همیشه یک بطری آب در کنار خود داشته باشید، و مطمئن شوید که در طول روز به مقدار کافی آب مصرف می کنید. رژیم کتوژنیک به عنوان یک رژیم دارای کربوهیدارت پایین شناخته شده است به طوری که بدن کتون را در کبد تولید می کند تا برای بدن انرژی زا باشد. اغلب، فقط محدود کردن مصرف کربوهیدرات در مقادیر بسیار پایین منجر به کتوز می شود. اگر سوخت و ساز بدن شما کم است و چربی سوزی شما پایین است باید رژیم خود را تغییر دهید.

این غلات کم کربوهیدرات برای همه دوستداران غلات مناسب است! چنانکه حتی همه متخصصین نیز تبحر کافی در اجرای آن ندارند. در این بخش می خواهیم به شما بگویم چطور باید این برنامه غذایی را اجرا کنید! برای اینکه رژیم غذایی کتو درست اجرا شود باید تمامی قوانین را در نظر بگیرید. کتون ماده شیمیایی است که در کبدمان ساخته میشوند. غذاهای کتویی بمب چربی معمولا با استفاده از روغن نارگیل، کرهی مغزها، آووکادو یا پنیر خامهای تهیه میشوند. در یک ظرف دیگر، زده تخممرغ، پنیر خامهای و نمک را با هم مخلوط کنید (ظرف دوم). پنیر خامه ای – پنیر خامهای استاندارد یا بدون لبنیات. متأسفانه اکثر افراد بدلیل اینکه بدون اینکه زیر نظر متخصص رژیم کتوژنیک باشند اقدام به گرفتن این رژیم میکنند با وجودی که اوایل کاهش وزن خوبی هم دارند بعد از گذشت مدتی دچار استپ وزن می شوند. سبزیجات بدون افزایش شدید کربوهیدرات، حجم وعده های غذایی را افزایش می­دهند.

ولی این رژیم سهم پروتئین بیشتری دارد.

و در کل روز باید ۶ وعده غذا بخورید. قانون سوم : ۶ وعده غذا بخورید! شاید این قانون سخت باشد اما بعد از یک مدت برای شما کمی عادی می شود. از مهم ترین مشکلاتی که رژیم غذایی کتوژنیک دارد سخت بودن است. ولی این رژیم سهم پروتئین بیشتری دارد. همچنین ممکن است مواد مغذی بیشتری را نیز برای بدنتان فراهم کند. همچنین شما می توانید با فیت شو در ارتباط باشید تا مشاوره رایگان بگیرید و رژیم مناسب بدن خود را پیدا کنید. نکته: فوایدی که در این بخش فهرست کردیم تمام فواید این رژیم نیست! در غیر این صورت از این برنامه غذایی نتیجه نخواهید گرفت و تمام زحمات شما بی نتیجه خواهد شد. انسولین در فرایند تولید گلوکز در جریان خون ترشح می شود و در بدن شما جریان پیدا می کند. داده ها نشان می دهد که یک مرد آمریکایی 20 ساله یا بالاتر، 46.4 درصد از کالری روزانه خود را از کربوهیدرات دریافت می کند و یک زن آمریکایی بالای 20 سال، به طور متوسط 48.2 درصد از کالری روزانه خود را از کربوهیدرات دریافت می کند. یک مطالعه قدیمی نشان داده است که رژیم کتوژنیک، حساسیت به انسولین را تا 75 درصد بهبود می بخشد.

محصولات کتوژنیک در تهران

در طول مدت زمانی که شما در رژیم کتوژنیک قرار دارید، باید در طول روز معادل سه چهارم فنجان روغن زیتون مصرف کنید. تا نمونه غذاها را ببینید و پیش زمینهای داشته باشند که قرار است در رژیمشان چه مواد غذایی باشد و چگونه است تا بتوانند بهتر تصمیم بگیرند. و بعد از این چند روز تازه شروع کار رژیم است و بهتر است این شرایط را حفظ کرد. بهتر است برای تهیه استیک از گوشت کمچرب استفاده کنید تا طعم بهتری داشته باشد. رژیم کتوژنیک همچنین در سرطان، دیابت، سندرم تخمدان پلی کیستیک و بیماری آلزایمر آزمایش شده و مورد استفاده قرار گرفته است. دوماً این رژیم باید تحت نظر یک تیم پزشکی شامل متخصص تغذیه و پزشک متخصص، همراه با چک آپ مرتب و تایید تستهای آزمایشگاهی که شرایط مدنظر رخ (کتوزیس) داده و عمدتاً در بیمارستان اجرا شود. اما باید بدانید این رژیم دارای مشکلات و فوایدی است که در ادامه توضیح داده ایم. این موضوع، یکی از مهم ترین مواردی است که در فروش محصولات کتویی در نظر گرفته خواهد شد و موجب می شود تا روند کاهش وزن به طور کاملا طبیعی پیش برود. در حقیقت بسیاری از عزیزانی که جهت رژیم به بنده مراجعه می کنند به همین شکل که عرض شد، از قبل رژیم را شروع کردهاند و چون روند کاهش وزن متوقف شده، خواستار رژیم کتوژنیک آنلاین و تخصصی هستند. Po᠎st has been created  by G SA C᠎on tent Generator DE᠎MO.