ده چگونه رژیم کتوژنیک را شروع کنیم بسیار مفید برای مشاغل کوچک

خانم لیان ووگل ،نویسنده ی این کتاب که در سال ۲۰۱۷ علم و تجربه های خودش رو در قالب یک کتاب که هم اکنون برای شما عزیزان قرار دادیم منتشر کرد،موسس موسسه ی Healthful Pursuit هتسش که کار این موسسه اینه که به افراد تو زمینه ی رژیم کتوژنیک مشاوره بده و برای اونا رژیم های لاغری رو ارایه بده.لازم به ذکره که این کتاب یکی از پرفروش ترین کتاب ها در سایت آمازون در ضمینه ی کتاب های آموزشی رژیم و پیشنهادات یک رژیم کتوژنیک برای چه افرادی مناسب نیست Pro 1402 لاغری هستش! از نویسنده کتاب پرفروش ملی Eat Dirt ، یک برنامه 30 روزه سالم – شامل بیش از 80 دستور العمل خوشمزه – برای چربی سوزی ، مبارزه با التهاب و معکوس بیماری با استفاده از رژیم کتو. در رژیم کتو، نویسنده پرفروش دکتر جوش آکس با ارائه راهنمایی های کامل و گام به گام برای دستیابی به سلامتی مادام العمر ، رکورد خود را ثبت می کند. قصد داریم شما را برای شروع کار، راهنمایی کنیم. چگونه رژیم کتوژنیک را شروع کنیم؟ بعد از کاهش وزن با رژیم کتوژنیک چه کنیم تا دچار بازگشت وزن نشویم؟ با توجه به اینکه بایستی بهترین رژیم های کاهش وزن (lose weigh ) را برای بیمارانم پیشنهاد بدهم بایستی فواید و مضرات رژیم های مختلف را نیز به آنان بگویم.

کاهش مصرف سبزیجات ، میوه ها و غلات کامل با فیبر بالا نیز می تواند خطر یبوست را افزایش دهد. بسیاری از وب سایت ها، وبلاگ های غذا، برنامه ها و کتاب های آشپزی نیز دستور العمل ها و ایده های غذایی مناسب کتو را ارائه می دهند که می توانید از آن ها برای ایجاد منوی سفارشی خود استفاده کنید. محتوی این کتاب به سلامتی روحی و جسمی همچنین تقویت انرژی روزانه شما کمک خواهد کرد. در این شرایط برای تامین انرژی و عملکرد طبیعی بدن از چربی ها استفاده شده که در نتیجه ی این فرایند بدن در حالت متابولیکی به نام “کتوز” قرار میگیرد.در بین انواع رژیم های غذایی، رژیم کتوژنیک موثرترین روش برای ایجاد شرایط کتوز است. این کتاب،ترجمه ی کامل کتاب The Keto Diet هستش که در سایت آمازون به فروش میرسه.این کتاب از سه بخش تشکیل شده که در بخش اول با مباحث تئوریک و کلیات رژیم کتوژنیک اشنا میشید ،در بخش دوم انواع برنامه های کتوژنیک ارایه میشه و با توجه به سیستم بدنتون و انتخاب خودتون میتونید هر برنامه ای که خواستید انتخا کنین و در بخش سوم هم روش صحیح پخت و تهییه مواد برای استفاده آموزش داده میشه.

کتوژنیک رژیم مواد غذایی چیست

نویسنده ی کتاب

کیه؟ اما برای آگاهی از مطالعات

علمی در خصوص رژیم کتوژنیک پیشنهاد میکند، پس از مطالعه این کتاب، کتاب شایعات رژیم غذایی و حقایق کاهش وزن (انتشارات حتمی) را مطالعه کنید. برای آشنایی با دیگر رژیم ها ، پیشنهاد می شود مقالات رژیم مدیترانه ای را مطالعه نمایید. در کنار رعایت اصول غذایی رژیم کتو، ممکنه به یک سری از مکمل ها نیاز پیدا کنید. برای خرید اینترنتی محصولات کتوژنیک می توانید به سایت ibdiet مراجعه کنید. همچنین می توانید سیب زمینی سرخ شده را با سبزیجات عوض کنید. قهوه و کراتین بهترین، محبوب ترین و به صرفه ترین مکملهایی هستند که میتوانید پیش از ورزش کردن مصرف کنید. آیا ورزش در رژیم غذایی استاندارد کتوژنیک نقش دارد؟ اشکال دیگر رژیم های کتوژنیک شامل رژیم های کتوژنیک چرخه ایی است که به عنوان چرخه کربوهیدرات نیز شناخته می شود و رژیم های کتوژنیک هدفمند، که امکان تنظیم مصرف کربوهیدرات در حول ورزش را فراهم می کند.

چگونه با آموزش رژیم کتوژنیک در 15 دقیقه بهتر شوید

آموزش رژیم کتوژنیک چندین نوع از رژیم کتوژنیک وجود دارد، از جمله: رژیم کتوژنیک استاندارد (SKD)، رژیم کتوژنیک چرخه ایی (CKD)، رژیم کتوژنیک هدفمند (TKD) و رژیم کتوژنیک با پروتئین بالا. از آنجایی که رژیم کتو وگان محدودتر از رژیمهای وگان معمولی است، بسیار مهم است که کسانی که از آن پیروی میکنند ویتامینها و مواد معدنی با کیفیت بالا را تکمیل کنند و وعدههای غذایی خود را طوری برنامهریزی کنند که یک رژیم غذایی مناسب را دنبال کنند. این رژیم بیشتر مناسب ورزشکاران است زیرا باید با مصرف بیشتر کربوهیدرات، گلیکوژن از دسترفته ماهیچهها طی تمرین را جبران کنند. برای ورزشکاران استقامتی، گذار به رژیم کتوژنیک ممکن است زمان ریکاوری بعد از تمرین را کاهش دهد اما برای ورزشکاران معمولی، انتقال به رژیم کتوژنیک ممکن است در ابتدا پایبندی به روال تناسب اندام شما را به یک چالش تبدیل کند. هنگام رفتن به مجالس اجتماعی یا ملاقات با خانواده و دوستان، ممکن است بخواهید غذای خود را نیز بیاورید، که می تواند کاهش هوس و پایبندی به برنامه غذایی خود را بسیار آسان تر کند. Ketosis نیز اتفاق می افتد اگر شما یک رژیم غذایی بسیار کم کالری را مصرف می کنید تنها رژیم های توصیه شده از 600 تا 800 کالری تحت نظارت دکتر توصیه می شود.

توصیه میکنیم همراه با نوشیدنیتان آبلیمو یا نعناع برای طعم و مزه بهتر، مصرف کنید. از آنجایی که بسیاری از غذاهای فرآوری شده برای رژیم غذایی کتوژنیک مناسب نیستند، تغییر به سمت خرید غذاهای کامل و فرآوری نشده ممکن است گران به نظر برسد، به خصوص با تاکید بر غذاهای پرچرب و غنی از پروتئین. از آنجایی که سطوح بالای چربی حیوانی در رژیم غذایی با افزایش سطح کلسترول مرتبط است، هدف قرار دادن انواع خوبی از چربی های گیاهی می تواند مفید باشد. از آنجایی که اصل اصلی رژیم کتو، شمارش و کاهش کربوهیدرات ها است، راهی که معمولا برای کنترل قند خون مورد استفاده قرار می گیرد. این حالت زمانی اتفاق میافتد که مصرف کربوهیدرات به میزان قابل توجهی کاهش پیدا کند و ذخیره گلوکز (قند) بدن که منبع اصلی انرژی برای سلولهاست، محدود شود. هنگامی که رژیم غذایی لاغری سریع بدن شما از کالری محروم می شود، یاد می گیرد که انرژی را موثر ذخیره و مصرف کند، اما این یک رژیم غذایی کوتاه مدت است و برخی از این اثرات متابولیکی پس از پایان رژیم غذایی ادامه نخواهند یافت.

کاهش وزن با کتوژنیک

با مطالعه این کتاب میتوانید طریقه عملکرد و چگونگی رژیم کتوژنیک را یاد بگیرید. این کتاب در مورد چی هستش؟ لذا ما با ترجمه دقیق کتاب KETO DIET و ارائه آن به زبان فارسی در قالب یک فایل PDF، کوشیده ایم تا در حد توان این خلاء موجود را پُر کرده، و آموزه های این کتاب پر فروش را تحت عنوان “برنامه رژیم لاغری کتوژنیک” در اختیار شما قرار دهیم. در رژیم غذایی کتو باید میزان پروتئین مصرفی در حد متوسط باشد. اما توجه داشته باشید که شکلات تلخ مورد استفاده باید حداقل حاوی 70% مواد جامد کاکائو بوده و در حد اعتدال مصرف شود. در رژیم کتوژنیک چه عوارض جانبی باید انتظار داشته باشید؟ بهتر است رژیم غذایی خود را بیشتر بر اساس غذاهای کامل و تک ماده ایی قرار دهید. شما باید اکثر وعده های غذایی کتوژنیک و محصولات کتویی خود را بر اساس مواد غذایی زیر تنظیم کنید: گوشت، ماهی های چرب، تخم مرغ، کره و خامه، پنیر، آجیل و دانه ها، روغن های سالم، آووکادو، سبزیجات کم کربوهیدرات و چاشنی ها. اگرچه آجیل، دانه ها و پروتئین های حیوانی مانند گوشت گاو می توانند هزینه های شما را افزایش دهند. افزودن غذاهای غنی از چربی مانند آووکادو، آجیل و دانه ها می تواند گزینه های سالمی باشد که چربی های غیراشباع همراه با فیبر مفید را برای شما فراهم کند.

همانطور که در بالا نیز اشاره شد در رژیم کتوژنیک تنها افراد مجاز به تامین 20 % از کالری مورد نیاز خود از پروتئین ها هستند. نحوه کار:این رژیم غذایی توصیه می کند که هر وعده غذایی با ۱۳ پروتیین، ۲۳ میوه و سبزیجات رنگارنگ و کمی چربی تک اشباع شده، مانند روغن زیتون، آووکادو و یا بادام مصرف کنید و همچنین خوراکی های کربوهیدرات دارای GI بالا مانند موز، برنج و سیب زمینی را محدود کنید. یکی از نکاتی که به عنوان نکات اصلی و پایه ای رژیم کتوژنیک به حساب میاد، نحوه ورود و تغییر سبک غذایی هستش. کربوهیدرات ها معمولا به حدود ۳۰ تا ۵۰ گرم خالص در روز افزایش می یابند به این معنی که غذاهایی مانند سبزیجاتی با فیبر زیاد، برخی میوه ها یا سبزیجات نشاسته ای را می توانید در لیست غذاهای رژیم کتوژنیک قرار دهید. اگر هنگام شروع رژیم کتوژنیک احساس می کنید سطح انرژی شما بسیار کاهش می یابد، کاهش کربوهیدرات ها را کاهش دهید و مطمئن شوید که این کار را بهجای یک باره، به تدریج انجام دهید. مغز ارگان همیشه گرسنه ایست که هر روز انرژی زیادی مصرف می کند و به طور مستقیم نمی تواند این انرژی را از چربی دریافت کند.

᠎Po​st h​as been gen erat ed with GSA Content G᠎enerat​or D​emoversion.

اگر چه رژیم کتوژنیک به صراحت نیازی به گنجاندن تناسب اندام در برنامه روزانه شما ندارد اما افزایش فعالیت بدنی همیشه زمانی مهم است که می خواهید وزن بدن خود را کاهش دهید یا آن را حفظ کنید. شما طبق این دستور ناهار کتوژنیک، میتونین از تخم مرغ برای آشپزی کتوژنیک استفاده کنید. در این میان درصد دریافتی میزان چربی، پروتئین و کربوهیدرات را دقیقا طبق قوانین رژیم کتو تنظیم کنید. در این مرحله باقیمانده لیموترش را به همراه ادویهها به سالاد اضافه کنید و مواد را با هم مخلوط کنید. رژیم غذایی کتوژنیک که البته با اسم های رژیم کتو ( کیتو ) و یا کتو زا هم شناخته میشه بر اساس یک اصل ساده کار میکنه. بر اساس گزارش های برخی از این علائم معمولا ظرف چند روز تمام می شود. وبسایت من و رژیم بر اساس مطالعات فراوانی در زمینه تغذیه و سلامت جامعه به وجود آمده است. کتواسیدوز یک وضعیت بسیار خطرناک است و زمانی اتفاق میافتد که دیابت نوع ۱ دارید و تولید انسولین به طور کامل متوقف شده است. این موضوع، یکی از مهم ترین مواردی است که در فروش محصولات کتویی در نظر گرفته خواهد شد و موجب می شود تا روند کاهش وزن به طور کاملا طبیعی پیش برود. ᠎C​ontent was generated wi​th t he help of G SA Content Gener​ator ​DEMO!

نداشتن برنامه غذایی منظم و از پیش تعیین شده، یکی از اشتباهات رژیم کتوژنیک است که ممکن است شما را از مسیر رسیدن به هدف دور کند. رژیم کتوژنیک یک برنامه غذایی تجاری نیست، بنابراین هیچ هزینه ایی برای شروع این رژیم وجود ندارد. لیان ووگِل مدرس دانشگاه و مرّبیِ تغذیه و رژیم درمانی است که در سال 2007 از دانشگاه علوم تغذیه طبیعی کانادا با کسب مدرک ممتاز فارغ التحصیل شد و سپس با کمک همسر خود موسسه Healthful Pursuit را در ایالات متحده تاسیس نمود. ثابت شده است که در صورت انجام صحیح چربی سوزی ، کاهش التهاب ، مبارزه با سرطان ، تعادل هورمون ها و باکتری های روده ، بهبود بیماری های عصبی و حتی افزایش طول عمر. اگر شما فردی عاشق اسموتی هستید که می خواهید رژیم غذایی کتوژنیک را امتحان کنید، ناامید نشوید، هنوز هم گزینه های زیادی وجود دارد و شما فقط نیاز به تنظیم انتظارات تان از طعم ها دارید. رژیم کتوژنیک (Ke oge ic Die ) یک رژیم خاص است که مصرف کربوهیدرات در آن بسیار محدود شده، لذا برای آشنایی با این سبک غذایی نمونهای ۱۰ روزه از رژیم کتوژنیک در اینجا آورده شده است. نسبت درشت مغذیها در این رژیم: 65 تا ۷۰ درصد چربی، ۲۰ درصد پروتئین ، ۱۰ تا ۱۵ درصد کربوهیدرات است.